ÖF idag

2008-11-20 @ 23:46:37

Ja.. Idag va det återigen torsdag vilket betyder ÖF (Öppna förskolan). Fast den här gången va vi inte där lika länge. Stannade väl i drygt 1 timme. Vilgot va trött och Alexander va överallt och ingenstans. Fick jaga han hela tiden. Han spanade till och med in en brud! Hon va väl 3 månader yngre eller nåt för hon bara låg på rygg eller mage. Henne kröp Alexander fram till 2 ggr och spanade :P Han charmade även de flesta föräldrarna. En riktigt cassanova kommer han att bli!



Vilgot, Camilla och Alexander.. Vilgot med sin äääälskade kiwi. Den höll han hårt om.




Sötnötarna. Lägg märke till flickan i bakgrunden.. Det va henne Alexander raggade på :P



Helt inne i det där! Total fokus! Gick inte att få han att titta på mig..

Andras kommentarer
Therese

hyresvärden själv e allergisk och de som bott där nu har misskött sig med sina katter och släppt ut dem i trapphuset å sånt, jag blev skitsur för vi hade sagt innan att vi har katt å då sa han okej men nu sa han att det kommer inte på fråga att släppa in en katt , då får vi bo nån annanstans sa han...å vi som har så svårt att hitta bostad kunde inte mycket annat än acceptera...

2008-11-21 @ 15:29:18
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll