ÖF idag

2008-11-13 @ 15:08:38

Idag så tog jag och Alexander 08:12 bussen in till stan *gäsp* för det går inga bussar eller tåg förrän vid 11:40 efter den bussen och vi skulle ju vara på ÖF (öppna förskolan) vid 10. Så va vi i stan vid 08:30 och då gick vi hem till Camilla och Vilgot istället för att vänta i stan i 1½ timme. Tog 25 minuter att gå dit och det är inga små backar från stationen hem till Camilla. Fy f*n! När vi kom fram så lekte Alexander och Vilgot en liten stund och sen va det grötdags för bägge.



Busarna. Lägg märke till Camillas ena katt som är på barnvagnen :P



Sötnöt


Sen bar det av till S:t Johannes kyrkan (där Alexander döptes) där ÖF va. Vi va där mellan 10-12 och lekte, hade sångsamling och fikade. Alexander va social med alla där tror jag och brydde sig inte om vad hans mamma gjorde utan kröp runt och lekte. Tur man inte har ett blygt barn :P Det enda negativa med att gå på ÖF är ju det att det rubbar hans rutiner totalt! Vid 10 brukar han ju sova, sen ska han äta lunch vid 12. Idag så va han vaken från 07:45-12. Lunchen åt han redan strax efter 11 då vi fikade. Men men.. en gång i veckan får man väl leva med det. Det är väl planen att vi ska gå dit en gång/vecka. Det e ju kul för honom att få umgås med andra barn oxå. Vi ska dit igen nästa torsdag, men sen efter det vet jag inte när vi kan gå dit igen. För vi ska ju flytta och dona. Så vi får se.



Glad Alexander



Tugga tugga



Leker för fullt



Busarna :)

Andras kommentarer
Lena

Mysigt ni ser ut att ha haft det!! Kram.

2008-11-13 @ 15:57:43
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Camilla

Jag stjäl dessa bilder ifrån dig nu bara så du vet :P

2008-11-13 @ 21:39:45
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Therese

Gör du så :)

2008-11-14 @ 00:04:26
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll