Tänder som spökar?

2008-11-13 @ 16:20:06

Alexander har inte sovit som han ska alls idag. Han va vaken mellan 07:45-12 sen sov han 30 minuter och sen så somnade han igen vid 15. Då gick jag oxå och la mig för jag va dyngtrött. Men precis när jag håller på att somna ringer Ulla.. sen när vi lagt på och ja ska försöka sova igen så vaknar Alexander. Så han sov bara i 30 min igen! Och han va inte glad utan gallskrek i över en halvtimme! Och inget hjälpte. Tog tempen på han och han bara låg och skrek och skakade. Men ingen feber. Kollade hans mun och så fort jag rörde munnen så skrek han ännu mer. Så det är nog tänderna nere som spökar. Gav han en alvedon och nu verkar det vara bättre. Ska ta och beställa smärtlindrande salvor för just tänder som kommer från england då det inte säljs såna här i Sverige längre. Det e dåligt!

Andras kommentarer
Therese

var beställer man sån? har hört att den finns i danmark me, vet inte varför den inte finns i sverige...

2008-11-13 @ 20:23:52
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Therese

Här är adressen:

currency=EUR" rel="nofollow">http://www.superliving.co.uk/pharmacy/family-health/baby-child-health/teething.html?Itemid=3&productcurrency=EUR

2008-11-14 @ 21:23:08
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll