Torsdags

2008-11-08 @ 23:55:15

I torsdags så skulle jag och Camilla med våra barn på ÖF (Öppna förskolan) men Vilgot hade feber så det blev inget av det. Men vi träffades ändå. Jag och Alexander gick till Camilla först (äntligen vågade Camilla bjuda hem oss knäppgökar :P ) och va där ett tag. Alexander fick mat och lekte lite medan sociala Vilgot låg och sov när han hade besök :P Sen gick vi och handlade på Willys och när vi va klara så va det mellanmålsdags för Alexander så vi begav oss till Folkets park som ligger precis bredvid och satte oss vid en lekpark. Då fick Alexander gunga för första gången efter han ätit sin mellis. Och gud vad kul han tyckte det va!! Som ni ser :P



Lite suddig bild.. men men..



Sötnöt!!



Vackrast!



Anledningen till att han har en 15 ggr för stor mössa som inte ens passar
till overallen (ni känner väl mig.. ;) ) är för att hans bruna fina mössa låg i bilen
och kvällen innan så bad jag hans kära pappa att ta upp den därifrån när han gick
ut med hunden.. Sen så när jag skulle klä på Alexander i torsdags så letade jag
efter mössan som Peter skulle ta upp. Men hittar den inte. Missar nästan tåget pga det!!
Hörde bommarna börja gå ner när jag precis satt Alexander i vagnen hemma i hallen!
Tur man bor ganska nära tågstationen för vi hann ;) men till saken.. Jag ringde sedan
Peter och frågade va i h-vete hans mössa va?
- Ja just ja. Jag tog faktiskt upp den ifrån bilen igår, men glömde ta upp den ur jack fickan..
Så mössan va med Peter på jobbet istället för på Alexanders huvud :)

Andras kommentarer
Camilla

Haha.. Ni är så välkomna hit igen :) Hoppas Vilgot är lite mer social nästa gång ;P

2008-11-09 @ 18:36:11
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll