Sanningens ögonblick ;)

2008-11-21 @ 19:50:06

Favoritfärger? : Blå, svart, rosa
Lyckotal? : 13
Beskriv dig själv med 5 ord : Rolig, bestämd, envis, galen, omtänksam
Hur mycket pengar har du vunnit i spel? : ingen aning.. men en kväll på krogen drog jag in 500kr två gånger :D
Stjärntecken? : Lejon
Favorit klädsel? : Mjukisar, jeans, toppar
Hur skulle du vilja se ut? : Pamela Andersson :P
Är du nöjd med din partners utseénde? : Ja
Har du barn? : Ja, en son
Hur många barn vill du ha? : 3
Vad föredrar du att göra på en helg? : Äta onyttigt, mysa framför tv:n
Är du svartsjuk? : Ja, lite kan jag vara
Har du syskon? Om ja, hur gamla är dom? :  Ja, 14 år
3 saker du skulle vilja göra? :
Resa, köpa hus, få mer pengar
Tycker du att rätt president vann i USA? : Har inte hängt med det där..
Vilken läsk föredrar du? : Coca cola
Har du lätt att förlåta? :  Inte nu längre
Är du vekling eller tuffing? : Båda
Drömyrke? : Barnmorska
Har du glasögon? : Nej
Har du körkort? : Håller på och ta
Favoritkaka? : Moccarutor
Om du skulle flytta til ett annat land, vilket skulle det bli? : Hm.. nåt varmt. USA kanske..
Hur många frukter äter du per dag och vilken sort? : Inga, gillar bara äpplen och efter jag fick Alexander tål jag dom inte längre. :S Innan gick det bra utan skal, men nu kan jag inte äta dom alls
Kan du ta kritik? : Nej :P
Höger eller vänsterhänt? : Höger
Vad stör dig? : Elaka människor som bara tänker på sig själva
Saker du önskade du hade gjort/ska göra innan du skaffade/skaffar barn? : Önskar jag hade tagit körkort innan!
Hur ser ditt liv ut om 5 år? : Har säkert 2 barn, bor i en större lägenhet i ett bra område, kanske hunnit utbilda mig till barnmorska (iaf en bit på vägen).
Tycker du att folk uppfattar dig på rätt sätt? : Nej. Folk tror jag är en agressiv person :P För jag ser elak ut när jag inte gör några miner alls :P
Hur ser den godaste frukosten ut för dig? : Nyköpta baggetter med ost, skinka, röd paprika och pucko till det!
Vad är osexigast på tjejer/kvinnor när det gäller kläder? : byxkjol, converse
Vad är osexigast på killar/män när det gäller kläder? : strumpor i sandaler, långa o spetsiga skor, hawaiskjorta, gamla badkalsonger
Vad kollar du först på hos motsatta könet? : Ögonen
Biter du på naglarna? : Ja, tyvärr
Röker du? : Ja
Vad ska du göra nu? : Sätta på Alexander pyjamas, ge han välling och lägga honom

Andras kommentarer
Pappa

Nr 13 é bäst! & låt bli mina mockarutor! :-)

2008-11-22 @ 00:35:07
Lena

Han verkar rolig din Pappa =) Jag snor denna när jag har piggnat till från min magsjuka.



Pösssss.

2008-11-22 @ 15:12:14
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Therese

Rolig och rolig :P Knäpp kallar jag det :)

Hoppas du piggnar på dig snart!

Kram

2008-11-22 @ 22:30:27
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll