Fest och en sjuk Alexander

2008-10-26 @ 11:57:22

Igår va vi på 50 års fest hos Ulla.. Vi va ju där förra helgen med men då va det lugnt och bara för släktingar. Igår så va det för vänner och då va det mer fest. Vi hade ju anlitat Peters brors fru Paola som barnvakt men fick reda på av hans syster att dom skulle ta ut henne på möhippa just den dagen, och hon visste ju inget. Så Alexander skulle få följa med oss till Ulla för vi hittade ingen annan barnvakt. Men så erbjöd sig Katarina, våran granne, att hon kunde vara barnvakt. Så då fick man en barnledig kväll och morgon. :)

Igår började dock Alexander bli snorig och idag är han riktigt förkyld stackarn :( Tur man har förkylningsgrejer hemma, men nässpray gillade han INTE! Hoppas han blir bättre snart!

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll