Händer grejer varje dag nu!

2008-10-05 @ 20:12:50

Idag så har vi varit hos Bo och Anne och ätit. Sen så passade vi på att bubbla lite i deras pool. Och då började jag med att klä av Alexander och la han på golvet så länge medan vi klädde av oss.. Och under den tiden hann han göra TVÅ nya framsteg som han inte gjort innan! Det första va att sätta sig upp från liggandes på mage!! Herregud vad han kan!! Sen så satt han där och ställde sig sen i krypposition! Hann filma det lite med mobilen :)



Och här är lite bilder på Peter och Alexander i badet.



Alexander skvätter gärnet



Busen



Sen så har han nu börjat åla framåt. Det går inte så snabbt då han bara tar sig fram med ena armen och den andra har han på magen, men det går framåt iaf :) Eller nej.. just i denna stund så ser jag att han nu drar sig fram med andra armen oxå. Och nu går det mycket snabbare!! Ska se om jag kan filma det..

Japp.. här är filmbevis!


Andras kommentarer
Pappa

Duktig kille på att krypa! Snart hänger du inte med när han tar sig från rum till rum...

Har nu sett hela Mirrors. Den var bra. Jag tror han tillslut hade hjärnan bak-o-fram i slutet på filmen!



PS. Det stavas Järnet, som kommer från "Järn", typ metall. Finns väl inget som heter Gärn? ;-)

Hade gumman...

2008-10-05 @ 22:04:49
Lena

Duktiga killen!! Såå roligt med framsteg =)



Kramen.

2008-10-06 @ 10:10:05
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll