Härligt väder idag!

2008-10-07 @ 15:13:55

I morse när jag vaknade så va det SVIN KALLT ute!! Det kan bara ha varit någon enstaka plusgrad.. men vid 11 så började värmen komma och solen sken för fulla muggar. Tänkte att jag skulle ta en promenad med Alexander och Diva och så blev det. Diva stackarn har ju inte fått vara ute och springa av sig ordentligt sen vi upptäckte att hon fått rävskabb. Så hon blev mer än glad när vi kom fram till skogen och hon fick springa lös.



Precis kommit fram till skogen. Diva väntar på att få springa av sig :)


På vägen hem så somnade såklart Alexander sittandes i vagnen.. det va ju inte riktigt meningen eftersom vi försöker ta bort sömnluren vid 14 tiden eftersom han annars brukar hoppa över att sova vid 17 och det blir för lång tid att vara uppe för honom (mellan 15-20) så då blir han bara trött och grinig. Men ibland så sover han båda lurarna så vi får hoppas han gör det idag med.

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll