Natten

2008-10-09 @ 14:01:00

I natt så gick det bättre. Vi lämade både våran och Alexanders dörr öppen så vi skulle höra honom. Då vi konstaterade att ena batteriet till babyvakten är stendöd. Går inte ens att ladda! Jävla skit babyvakt! Så det blir till att köpa en ny.
I alla fall så vaknade Peter vid 8 och väntade på att Alexander skulle vakna.. men klockan gick och ingen Alexander vaknade. Vid 9:45 så vaknade han! Snacka om sömntuta! Han verkar ju sova mycket bättre i sitt rum (trots att han sov bra innan).
Men vi måste ju köpa en ny babyvakt för när Peter jobbar så vågar inte jag ha Alexander i sitt rum sovandes.. för jag vaknar inte lätt! Det krävs en orkester för att jag ska vakna! :)

Andras kommentarer
Pappa

Jepp! Det kan jag skriva under på! (att det krävs en orkester för att du ska vakna, eller blomspruta ;-)



Kul annars att han sover så bra i eget rum, fast det kan ju vända förstås...

2008-10-09 @ 20:35:27
Therese

ha ha haa.. jättekul pappa :P

2008-10-09 @ 23:13:06
URL: http://magnussonarna.blogg.se/
Linda (Tindragull)

Skönt att han sover bra i eget rum! Babyvakt är toppen om man är lite svårväckt... ;)

2008-10-12 @ 00:09:31
URL: http://www.nogg.se/brunnsgatan4

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll