The Eye

2008-10-16 @ 23:23:05



"Sydney Wells (Jessica Alba) är en framgångsrik konsertviolinist, som mirakulöst får synen tillbaka efter en hornhinnetransplantation. Men operationen medför inte bara förmågan att kunna se igen - snart börjar oförklarliga bilder och skrämmande figurer att dyka upp runt henne. Är det en bieffekt eller håller Sidney på att bli sinnesjuk? Själv har hon en egen teori; på något sätt har hennes nya hornhinner öppnat dörren till en värld på andra sidan, en värld som bara hon kan se… ”The Eye” är en gastkramande rysare med superstjärnan Jessica Alba i den hemsökta huvudrollen. Filmen är en remake av den klassiska kultrysaren av Pangbröderna – som verkligen kan konsten att få blodet att frysa till is i ådrorna."


Therese betyg:

Denna filmen får 7/10. Den va såååå långtråkig i början. Jag och Camilla bara att och väntade på att något skulle hända! Det va inte förrän de sista 20 minuterna som det började hända grejer. Och snabbt gick det! DÅ vart filmen bra! Så jag vart ganska besviken faktiskt. Om det hade varit mer spänning i resterande av filmen så skulle den nog fått en tia! För riktigt bra va den! Men som sagt inte förrän i slutet..

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll