Vilgot tyckte Alexander va rolig

2008-10-03 @ 23:37:38

Igår när Camilla och Vilgot va här så va Vilgot inte så blyg för Alexander som han va kvällen innan. Alexander är ju en oblyg liten plutt som skrämmer de flesta bebisarna när han försöker prata med dom. Men igår så va det Alexander som blev chockad. Vilgot bara skrattade åt honom hela tiden. Alexander fattade ingenting då han är van att bebisar som han pratar med skriker, inte skrattar. Så Alexander bara satt där alldeles tyst och fattade ingenting. Men tillslut så hade han kommit ut chocktillståndet och förökte med plan B, känna lite på Vilgot :)




















Vilgot skrattar för det vildaste



Alexander i chocktillstånd



Plan B.. ta lite på Vilgot så kanske han blir lessen.. men det funka inte



Plan C.. kittla Vilgot



"Kom igen då!" säger Vilgot



Klappa huvet lite



"Give me five"


Andras kommentarer
Camilla

Hahaha fan vad goa dom är :-D

Du får gärna skicka bilderna till mig sen :-)



Kram

2008-10-04 @ 09:28:25
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Therese

Ska bli :) Måste bara byta en bajsblöja (IGEN) känner jag.. :P

2008-10-04 @ 09:44:06
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll