Behöver akut hjälp!!

2008-09-25 @ 09:39:22

Jag ska klippa mig idag kl 14.45.. Men vet inte HUR jag ska klippa mig!! Jag skulle vilja skaka om och förvåna folk.. Eftersom jag alltid varit en "fegis" och bara klippt topparna :P Den värsta förändringen jag gjort är att klippa lugg Haha :) Jag va inne på det oxå. Skulle vilja ha lugg igen. Men sen har jag länge funderat på en page, och då kan man ju inte ha lugg.. skulle jag ju se ut som något troll ju!! Men jag är lite feg.. vette fan om jag vågar klippa det så.. har testat lite frisyrer på mig och tycker jag passar i page, men så testade jag göra så med håret fram som är lite kortare än det bak och det såg ju hemskt ut! Men det lär nog behövad både hårspray och sånt för att få till "fluffet".. Så snälla hjääääälp! HUR ska jag klippa mig??? Lägger in en bild här på mig i page.. vad tycker ni??? Fanns tyvärr ingen blondfärg i denna frisyr så ni får väl försöka se det i blondt. ;)

Den???


Eller så här kanske??



Åh vad jobbigt detta är!!! Får panik nästan ju!! Har liksom ingen aning om hur jag ska klippa mig :(

Andras kommentarer
Marie

Första frusyren var jätte snygg. Tycker du passar i båda men jag röstar för den första !!

2008-09-25 @ 10:18:51
Sofi

Jag tycker nummer två är bäst så jag röstar på den :) Men å andra sidan så har jag ju aldrig sett dig "live" så jag vet inte. Gör det som känns bäst, litar du på frisören så låt henne/honom bestämma.. det brukar alltid jag göra :D Min standardkommentar "Gör nåt snyggt..."

2008-09-25 @ 10:30:34
URL: http://sofin.wordpress.com
mammsen

Den andra bildens frisyr är finast tycker jag.puss o kram.

2008-09-25 @ 10:47:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll