Dålig på att uppdatera nuförtiden

2008-09-17 @ 00:04:37

Har inte mått så bra den senaste tiden.. är förkyld oxå.
Alexander gör framsteg hela tiden tycker jag.. idag så ålade han framåt två snepp.. så det dröjer nog inte så länge tills han ålar omkring här. Sen va vi tvungna att sänka spjälsängen idag. Han har i fyra dagar nu lagt sig på mage!! Han som aldrig ens legat på mage i sängen utan alltid sovit på sidan.. Och sen tidigare idag efter han sovit en stund och jag skulle gå in och ta upp honom så satt/halvlåg han på knä med händerna PÅ sängkanten! Så nu va det till att sänka den! Problemet är ju att han inte riktigt orkar eller vill vända sig tillbaka till rygg när han väl ligger på mage. Han kan, men han orkar inte :P liten latmask jag har :) men men.. tillslut så inser han väl att han får vända sig själv

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll