Frågesport

2008-09-08 @ 13:22:01

KAN DU VISA DIG UTE HELT OSMINKAD?
Ja, det e oftast så nu när man har fått barn.. Sminkar mig kanske 4-5 ggr/månad

NÄMN NÅGON SKÖNHETSPRODUKT DU ALDRIG SKULLE KLARA DIG UTAN:

Deodorant!

SKULLE DU KUNNA HA ETT FÖRHÅLLANDE MED NÅGON SOM ÄR FIN PÅ INSIDAN MEN INTE LIKA FIN PÅ UTSIDAN? 

Det har jag haft många gånger.. men tyvärr va inte alla så fina på insidan som jag trodde


GÅR DU UPP NÄR VÄCKARKLOCKAN RINGER?
Oftast inte :P

DU HAR BESTÄMT ATT HA EN VIT HELG, MEN SÅ FÅR DU NYS OM VÄRSTA FESTEN, HUR GÖR DU?

Fest?? Va e det??

HUR ÄR DU NÄR DU ÄR PACKAD?
Ja du.. det va ett tag sen sist.. men jag är väl som vanligt? Fast jag pratar och skämtar nog mer med folk :P

MINNESLUCKOR?
Aldrig haft

HAR DU NÅGON GÅNG BLIVIT OMBEDD ATT GÅ FRÅN EN KROG?
Nopp

HAR DU NÅGON GÅNG HAMNAT I FYLLECELL ELLER LIKNANDE?
Nopp


VAD ÄR DIN FÖRSTA TANKE NÄR DU STÖTER PÅ EN DYNGRAK PERSON PÅ KROGEN?

De flesta är väl dyngraka på krogen? :P

VAD DRICKER DU HELST NÄR DU GÅR UT?

Öl eller tequila

BRUKAR DU SITTA ENSAM HEMMA OCH DRICKA?
Aldrig!

HUR BOTAR MAN BÄST EN BAKSMÄLLA?
Brukar inte bli bakis.. har nog bara hänt en gång

HAR DU VARIT OCH FESTAT PÅ MÅNGA CHARTERRESOR?

Nopp

FAVORITSTAD I SVERIGE?
Hm.. e nog Stockholm

CAFÉ ELLER KROGEN?
Är ju mest på caféer nu, men skulle vilja gå ut på krogen och ha kul någon gång snart

VAD BLIR DU GLAD AV?
Positivt folk

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU HITTADE EN PLÅNBOK MED PENGAR I?
Lämna den till polisen

ÄR DU KÄR JUST NU?
Ja

HUR MÅNGA SERIÖSA FÖRHÅLLANDEN HAR DU HAFT?
3 tror jag

HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FÅTT DITT HJÄRTA KROSSAT?

För många!

ÄR SEX VIKTIGT I EN RELATION?
Ganska


HAR DU HAFT NÅGON/NÅGRA KK?
Ja

ÄR DU EN SÅN SOM DUMPAR ELLER BLIR DUMPAD?
Hellre bli dumpad än att dumpa! Hatar det!!

VILKEN KLYSCHA ÄR DEN SÄMSTA ATT SÄGA NÄR MAN BRYTER UPP?

Vette fan

SINGEL JUST NU?
Nej

 

 

UTMANAR ALLA SOM LÄSER!! VÅGAR NI???


Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll