Jag har blivit utmanad av Sofi

2008-09-04 @ 12:27:18

1. Vilken mat äter du ofta?
Hm.. Äter inte samma mat så ofta längre då vi börjat med matlista..  Spagetti och köttfärssås blir det kanske några fler gånger än resten..

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Det beror på vart jag är någonstans och om Alexander är väldigt gnällig eller mammig

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Finns ju bara ett ställe.. vid datorn :P Har stationär

4. Köper du ofta triss?
Nej.. Kanske händer 1 gång om året

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Stockholm är alltid fint på sommaren.. Eller Spanien

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
5:an, 3:an, tv4+ och tv4 100

Jag utmanar:
Lena
Camilla
... och alla andra som läser!

Andras kommentarer
Camilla

Äsch då.. varför blandar du in mig i detta :P

2008-09-04 @ 17:41:25
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Therese

Mohahhaa :) Det e väl kul :P

2008-09-04 @ 19:02:22
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll