Nu har jag sålt barnvagnen!!

2008-09-02 @ 13:46:06

Nu har jag sålt barnvagnen som jag HATADE!! Vi gav ju 3500 kr för den och det va på tok för mycket pengar då det va en massa småfel på den! Sålde den för 1500:- kunde säkert fått mer, men jag ville bli av med den snabbt så jag kan köpa min efterlängtade barnvagn!! Ska in till stan och köpa den sedan.. Här är den:





Emmaljunga cangaroo -07a 2995kr! NY!!

Andras kommentarer
Lena

Läcker!!

2008-09-02 @ 16:10:23
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Therese

Fin! sägs att den e bra, vad hade ni för någon som du hatde? jag fick också en ny emmaljunga nyligen, helnöjd...

2008-09-03 @ 17:42:50
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Therese

Vi hade en Emmaljunga Dou Edge 04a. Det blev bara mer och mer fel på den så jag sålde den nu innan den brakade ihop helt. Har spanat på denna vagnen länge, och nu så bestämde jag mig att den ska jag ha nu så blev det så :)

2008-09-04 @ 19:05:35
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll