Nu va det gjort

2008-09-04 @ 08:13:40

Va och satte in spiralen igår morse.. gick ju inte sådär jättebra. Mådde riktigt dåligt efteråt och hade sån "mensvärk". Vanliga Ipren hjälpte inte så jag fick ta en starkare tablett. Men det räckte att ta en så va det borta. Behövde inge mer. så nu mår jag bra igen :) Men egentligen så skulle hormonspiralen vara bättre för mig sa BM.. eftersom jag har haft problem med svår mensvärk tidigare och kopparspiralen får man värre mensverk av, medan hormonspiralen tar bort mensvärken. Dessutom har man lite eller ingen mens om man har hormonspiral.. Men men.. hade inte råd att betala 1000 kr för en hormonspiral så vi får se hur det går med kopparspiralen. Funkar det inte så är det ju bara att ta ut den.

Andras kommentarer
Sofi

Åh, vad läskigt.. jag skulle inte våga sätta in en spiral!! Jag funderar på p-stav istället, vet inte varför det känns bättre för det är också en sak dom stoppar i en liksom.



Förresten, du är utmanad :) http://sofin.wordpress.com/2008/09/03/jag-har-blivit-utmanad-2/

2008-09-04 @ 08:26:56
URL: http://sofin.wordpress.com
Therese

Usch! P-stav skulle jag ALDRIG sätta in! Nej nej nej! får ont bara jag tänker på det!

2008-09-04 @ 19:03:30
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll