..Och nu står den nya barnvagnen hemma!!

2008-09-02 @ 22:38:05

Jag va ganska snabb iväg för att köpa den nya barnvagnen :P Har ju velat ha den i flera månader nu! Hade med mig storprutarn Ulla till ett försök att pruta lite. Men det blev en chock åt andra hållet istället! Dom hade tagit bort skylten där det stod 2995:- och på vagnen satt det bara två prislappar, en vit med 4995:- och en röd (=extrapris) 3995:- snacka om att livsglädjen försvann ett tag där! Men vi ropade dit henne i kassan och jag sa det att den där kostade ju 2995:-!
- Vart har du sett det frågade hon. Men jag hade ju varit där och kollat på barnvagnen minst 10 ggr så jag VET att den kostade 2995:-. Och då gav hon sig för hon kom säkert ihåg mig och sa bara "Ah. det stämmer ju ja". Så försökte Ulla pruta ner den lite till då ingen har köpt den fast den stått där i flera månader, men hon vägrade gå ner i pris. Men men. Den är ju helt klart värd dom pengarna! Sååå underbar att köra så det finns ju inte! Har varit ute och provkört två ggr idag redan :P Funkar SUPER! Är så himla nöjd!! Och det verkar Alexander oxå vara! WWWWIIIIIIIIIIIIIIIEEEEE :D

Bilder glömde jag tyvärr ta :/ Men ska försöka göra det i morgon.

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll