Ps I love you

2008-09-08 @ 10:31:16



Holly Kennedy har träffat sitt livs kärlek i den glada, spontana och kärleksfulla irländaren Gerry. Så när Gerry blir sjuk och dör står Holly helt handfallen. Men det visar sig att Gerry har haft en plan och skrivit tio brev som levereras en gång i månaden, på olika fantasifulla sätt, till Holly för att hjälpa henne med sorgen och vidare med sitt liv. Varje brev avslutas med "P.S. I love you".


Therese betyg: 6,5/10

Såg denna filmen igår då jag läst riktigt bra recensioner om den.. Men vad besviken jag blev! Filmen  va helt ok, men det va ingen gråtfilm som jag sett att många hade skrivit! Och jag som till och med gråter till Lejonkungen och inte grät en droppe till denna! Men tycker det va en väldigt intressant film då jag inte sett någon sån här film innan.

Andras kommentarer
Lena

Jag gillade den skarpt!! En annorlunda men äldigt mysig film. Den faschinerade mig!!

2008-09-08 @ 11:04:50
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Therese

Den va helt ok.. men jag hade förväntat mig en snyft film, men det va det då inte.

2008-09-08 @ 13:07:53
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll