Therese är kär!

2008-09-05 @ 21:10:01

Idag så va vi och tittade på Mariannes rottweiler valpar! Såååå söta dom va!! Peter sa det i bilen på vägen dit att vi ska INTE ha någon valp, och neeej sa jag jag vill inte heller. Men vi hann inte ens komma ur bilen när jag såg dom och sa jag vill ha en!! :) och inte blev det bättre när vi satt och kelade med dom! det va en som va så gosig och va hos mig nästan hela tiden och henne föll jag för pladask!! Det va som om hon sa "ta hem mig"! Och om jag hade fått bestämma (och vi inte hade haft två rottweiler redan) så hade jag tagit hem henne!! Så bedårande hon va!!



Ulla och jag.. med min älskling i knät :)



Och sen kom terriern och satte sig och satt där nästan hela tiden!!



Och inte flyttade hon på sig.. Trots att "min" rottis kom och slängde sig på henne



Löv @ first sajt



Alexander chillar i nya vagnen



Alla tre sötnosar



Nu blev Alexander intressant



Alexander fick en kompis i vagnen :)


Andras kommentarer
Therese

sista bilden såå klockren!!!

2008-09-06 @ 06:02:58
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Therese

Haha! Ja visst är den? :P

2008-09-06 @ 09:54:35
URL: http://magnussonarna.blogg.se/
Therese

min magic bullet va skit, den kunde inte ens mosa kokta grönsaker den orkade inte, bytte den till en ny men samma sak hände med den, sen gick piggarna på undersidan sönder, de typ smulades sönder, jag tryckte inte hårt jag va superförsiktig men det hjälpte inte, så jag ska få något annat i present, jag blev så besviken för jag trodde den skulle va superbra...

2008-09-06 @ 17:12:27
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Therese

var har du köpt din? mina köptes på chapparall...

2008-09-06 @ 20:05:09
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Åsa

Gud va bra den sista bilden med Alexander och den lille terriern blev.

Kram Åsa och hundarna

2008-09-07 @ 20:53:53
URL: http://www.jaxacixi.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll