Apladalen

2009-04-28 @ 23:45:11

Idag så åkte jag och Alexander till Apladalen efter jag hämtat honom från dagis. Peter jobbar natten i natt och behövde sova så jag tyckte det kunde vara kul för Alexander att åka dit. Där mötte vi Therese och hennes son Theo. Till en början så ville inte killarna göra alls samma saker, men sen så satt båda lugnt och fint och kastade sand på rutchkanan. Detta var efter Alexander hade testat tre rutchkanor minst 5 ggr :P Han älskar rutchkanor och kommer upp i nästan alla! Filmade en snutt när han klättrar upp mot rutchkanan och åker, och denna kana var för större barn då den var stor och ganska brant, men den var roligast tyckte Alexander :)


Andras kommentarer
Pappa

Vilken fart det är på honom nu!

2009-04-29 @ 00:56:05
mammsen

Mormors lilla duktiga kille. Men varför har han kepsen åt fel håll?

2009-04-29 @ 07:44:10
Camilla

Äsch hon hade ju lösenord :/

Snygg stil Alexander har i rutchkanan :D

Verkar som ni hade en trevlig eftermiddag.

2009-04-29 @ 08:26:23
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Therese

Pappa - Jo han är riktigt snabb! Och så duktig på att klättra!



Mamma - För att skärmen åkte ner för ögonen hela tiden så han inte såg nåt.



Camilla - Jo visst har han :) Tidigare så satte han sig på rumpan och åkte ner men nu har dom lärt honom att åka med benen först då han ibland glömmer att sätta sig :) Alexander älskade den lekparken så det lär bli många besök dit i år :) vi får ta och åka dit någon dag

2009-04-29 @ 09:54:11
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll