Då var det dags igen

2009-04-16 @ 10:07:34

Sitter här med min frukost.... Cambridge choklad dryck. Nu är det dags att ta sig i kragen igen. Gick ju ner 12 kg sist på 1½ månad drygt. Men så skulle jag ha ett break över helgen då Alexander fyllde år och den breaken är inte över förrän nu.. Jag har inte haft någon motivation alls att komma igång igen. Men jag har ändå lyckats hålla vikten dessa snart 2 månader! När jag slutade med cambridge så vägde jag 86 kg och nu så har jag gått upp lite i påsk så nu står vågen på 87,5 kg. Det vore egentligen kul att bara väga sig varannan vecka. Då ser man ju större minus på vågen och får mycket motivation. Men jag är ju en sån som väger mig 2 ggr/dag :P haha. så vette sjutton hur det ska gå att låta bli vågen.. vi får se :P

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll