Fy fan vad jag gråtit!!

2009-04-02 @ 12:41:06

Satt och tittade på våra bästa år och så låg jag så gott i soffan så jag låg kvar efter och då började extreme home makeover och det handlade om Boey Byers som var 8 år och hade cancer. Hon hade lyckats bli av med cancer, men den kom tillbaka igen. Jag vet inte hur många gånger jag grät!! INGET barn ska behöva lida!! Jag önskar jag kunde ta bort smärtan för alla barn! Det är inte rättvist! Blir så ledsen när jag ser på sånt.. :(
Detta programet var från 2007 så jag sökte på hennes namn på google för att se om hon lyckades besegra cancern en gång till, vilket jag verkligen hoppades men jag hade en känsla av att det tyvärr inte stämde. Och sökresultaten var mest "In memory of Boey Byers". Hon dog 28 december 2007. Då började jag gråta ännu mer! Jag vill inte ens tänka på hur hennes föräldrar hade och har det! Jag vet att jag definitivt inte skulle klara leva utan Alexander.. Vill inte ens tänka på vad jag skulle göra om han inte fanns..

Skulle bara vilja krama honom nu men han är ju på dagis.

Usch vad sånt här är hemskt!! Sitter med gråten i strupen.. nu klarar jag inte av det här nåt mer. Måste nog ner i tvätten nu oxå.

"Till minne av Boey Byers"

Andras kommentarer
Therese

Har en liten lampa på hans rum så det är nog inte det, och inatt sov han utan bekymmer, vaknade en gång som han brukar så jag hämtade honom till mig sen sov han nästan till klockan ringde idag så det va nog inte öronen heller det går ju inte över av sig själv, antingen är det nog nån tand som jäklas som han inte tänker på när han e vaken men som gör det svårt att sova eller så e det nåt annat mysterium hehe verkar ha gått över nu i alla fall..

2009-04-03 @ 09:29:02
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll