Gårdagen och dagen idag

2009-04-04 @ 11:23:27

Igår så var Alexande, jag och Peter på kalas hos Vilgot som fyllde 1 år för några veckor sen. Det var trevligt! Var ju ett tag sen vi sågs. Mycket gott Camilla hade bakat oxå! Läste receptet på hennes blogg på Dumle muffins men var skeptiskt gällande dom men så fick man smaka en igår och dom var ju gudomligt goda! Smakar inte riktigt som muffins heller. Så det receptet ska jag testa någon gång. Kanske ikväll :P Annars så hände inte så mycket.. Solade i Ansis trädgård innan det en stund och det är sånt härligt väder! Solade där även dagen innan och man har fått en del färg i alla fall! Och Ansi har lyckats bränna sig! Haha! Idag är det lika fint väder men det skulle bli ännu varmare så jag och Alexander ska åka in till stan snart med tåget och shoppa lite sen ska vi upp till Peters jobb och hämta bilen som han tog i morse.

Vid 10 tiden idag så fick även jag jobba.. Kom hit en tjej som ville pierca naveln. Kan ju pierca, lärde mig det för drygt 3 år sen och har lagt ut en annons på blocket. Inte så jätte många som nappar än men det kommer nog bli fler nu snart då de flesta vill ha piercing innan sommaren.

Nu sa jag ta och fixa mig i ordning.. Tåget går om en kvart.

Andras kommentarer
Camilla

Visst var dom goda!! Jag gillar inte alls muffins egentligen men dessa smakar riktigt bra.

2009-04-04 @ 11:41:20
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll