Hälsat på Alexanders kusiner

2009-04-22 @ 22:54:04

Efter jag hämtade Alexander från dagis idag så åkte vi till bredaryd och hälsade på Paola med barn = Alexanders kusiner. Det var trevligt och vi fick god tårta :) Annie går med nu, så dom sprang runt runt bägge två. Det är så kul nu när dom blivit äldre och kan "leka" ihop. Peter var hemma och sov då han jobbar natten nu. Bjuder till och med på några bilder på Alexander och Annie idag men dom är inte bra.. mobilbilder ni vet.



Alexander och Annie. En sån leksaks mobil som Alexander pillar med skulle jag vilja köpa åt honom!
Han älskar ju mobiler och den där låter när man trycker på knapparna och han gillade den mycket! Han
har ju fått en gammal sunkig mobil av mig men den är ju inge kul för den varken lyser eller låter, så denna
var kul! Har tänkt tanken innan men inte hittat den någonstans men nu såg jag att Annie hade en så den
borde ju finnas att köpa någonstans. Någon som vet?


Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll