Hoppas inte det är ögoninflammation!

2009-04-08 @ 19:39:37

När vi hämtade Alexander från dagis idag så berättade förskolläraren att Alexanders ena öga inte sett bra ut. Det har runnit ur det sen lunch och när han vaknade efter sovstunden så var det inte bättre. Vi hämtar ju honom efter mellanmålet som är strax efter dom sovit så hon ringde inte då han ändå snart skulle hem. Antingen så är det början till ögoninflammation eller så är det bara förkylningen som påverkat ögat. Han har inte varit sig själv idag heller tydligen sa hon. Men ögat har inte runnit något mer och han verkar rätt pigg nu. Ska ta tempen på han strax, har han ingen feber så får han nog gå i morgon med. Det beror på hur han ser ut i morgon bitti oxå, men som det ser ut just nu så tror jag att han går. Nu ska jag fixa i ordning honom för det är läggdax nu.

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll