Inte lika otroligt i natt...

2009-04-20 @ 12:05:42

Alexander har jätteontoch är jätteröd i rumpan.. det är den fjärde tanden uppe som jävlas. Och i natt så vaknade han vid 03:30 och var riktigt ledsen. Gick in för att stoppa om honom men han fortsatte gråta och var helt stel i benen och hade det ena benet uppsträckt. Då gck jag och bytte hans blöja. Det var säkert allt kiss som gjorde så att det sved på rumpan. Sen skulle jag lägga honom i sängen igen men han vägrade. Han var mammig och skulle vara i min famn.. Men mamman var inte lika pigg då jag gick och la mig 01:30! Så jag var mer död än levande! Till sist så gav jag upp och tog med mig honom till våran säng. men ite var han intresserad av att sova! han försökte bara ställa sig upp och slå på sin pappa hela tiden. Så efter 10-15 minuter så fick han gå och lägga sig i sin säng igen. Och den här gången gick det bättre. Han somnade ganska snabbt utan gråt.
 Har pudrat rumpan rejält nu sen igår kväll och i morse såg det lite bättre ut. hoppas han slipper ha ont mer. det värsta är ju när man ska ta bort bajset, för då svider det verkligen på honom. Igår så var det så illa så jag sköljde av honom i duschen istället för att skona hans rumpa. Det gjorde inte ont då i alla fall.

Andras kommentarer
lkgj

Usch jobbigt de där med tänder...båda mina barn ha oxå haft jobbigt när tänderna ploppa upp...kram

2009-04-20 @ 13:45:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll