Jag vet

2009-04-07 @ 11:54:09

..att jag varit dålig på att lägga in bilder på den senaste tiden men vi har inte tagit så mycket kort heller. Har haft fullt upp med annat. Men ska slänga i några idag. Börjar med denna som blev klar igår och som Alexander ska ha på väggen på dagis.


Andras kommentarer
mammsen

Och vart är bilden på mormor,morfar och moster?

2009-04-07 @ 12:39:08
Therese

men Theo har dagis på fredag hehe men lust att hitta på nåt efter det?han slutar 14, fast han måste ju inte gå dit om du vill hitta på nåt tidigare på dagen så kan han ju få va ledig, det ska ju va skitfint väder på fredag!

2009-04-07 @ 20:56:43
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Therese

haha det har jag inte tänkt på, det kanske är stängt, ja det borde det ju vara hehe jag har noll koll på sånt nu när jag e arbetslös hehe,då kvittar det ju vilken tid..

2009-04-08 @ 09:25:58
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Therese

japp funkar bra! vad har du lust att hitta på då?

2009-04-08 @ 11:15:28
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll