Massa tänder på G

2009-04-16 @ 00:22:50

I söndags först bröt den fjärde tanden igenom, den andra uppe. Den var väldigt seg! Var på gränsen hur länge som helst! Och sen så såg jag att det inte ara var den som var på G utan även TVÅ andra tänder där uppe! Så stackarn har jätteont uppe i munnen! Han åt riktigt dåligt ett tag men nu äter han lite bättre, dock ej välling! Han dricker extremt lite på kvällarna nu! Han har alltid druckit 220 ml men den senaste veckan har han bara druckit runt 100 ml. Och nu igår och idag så drack han inte ens 50 ml.. Funderar på att testa om det funkar bättre med kall/sval välling? Det borde ju vara skönt i munnen då. Tänderna där uppe får man inte borsta heller! Han blir förbannad då. Men då får han borsta dom själv. Man ger honom tandborsten med borsten uppåt så borstar han själv uppe..

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll