Tand nr 4 nästan framme och förkylning

2009-04-08 @ 12:40:04

Såg i morse att den andra tanden uppe, tand nr 4, snart är framme. Men han har inte varit lös i magen som han brukar. Snarare tvärtom! Han var hård i magen igår och bajsade bara en harklutt på morgonen sen ingenting förrän på kvällen. Han brukar ju lägga rejäla bajsar på morgonen, oftast två st. Idag var det ingen. Får se om han bajsat på dagis nåt för det hade han inte gjort igår heller. Sen har stackarn gått och blivit förkyld. Han har hostat en längre tid på nätterna nu och så igår började snoret rinna. Han har lyckats smitta sin mamma lite oxå. Vi nös i kapp i morse :P Men jag är inte snorig än iaf men det kommer väl det med. Har börjat ge han hostmedicin nu igen för hostan har hållit på ganska länge och vill inte ge sig, tycker snarare det blivit värre.

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll