Träningsvärk

2009-04-05 @ 23:31:16

Inte för att jag har tränat.. Utan efter jag jagat Alexander hela dagen igår! När jag vaknade i morse så hade jag ont i varenda muskel i röven och baksidan av låren! Haha! Det var ju inte lite man fick springa efter honom igår. Hur orkar han?!?! Det är en väldigt bra fråga!
Annars har det inte hänt så mycket idag.. pluggat en massa men skulle behöva plugga ännu mer. Fastän jag pluggar 50% så räcker inte tiden till! Speciellt inte på helgerna då man måste passa Alexander hela dagarna, hemmet ska skötas, mat ska lagas, kläder ska tvättas, hundar ska ut m.m. Måste ta tag i det där.. har bara gjort ett enda prov medan jag gjort 5 inlämningar (6 i morgon). Alltså ligger jag 4 prov (5 prov) efter. Och så måste jag läsa tre böcker! Bara läst typ 20 sidor ur en bok hittills. HATAR att läsa! Speciellt när man blir på tvingad att läsa om saker man absolut inte är intresserad av! Usch! Jaja.. är ju inte så lång tid kvar nu så jag får kämpa på!

Andras kommentarer
Therese

Han går på Ängens förskola, det gula som du säkert kört förbi nere vid gymnasieskolan...Ja det vore jättekul att hitta på nåt en dag!

2009-04-06 @ 09:20:59
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Therese

hm, torsdag efter lunch nån gång? ska på möte på ams vid 10:30 det kan ta 1,5 timme ungefär men efter det? kanske äta nåt i stan?

2009-04-06 @ 10:47:27
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Therese

jaha okej i så fall kan jag både ons-tors-fredag så säg du en dag :-)

2009-04-06 @ 15:22:10
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Pappa

Hmmm... Therése pratar med sig själv igen... ;-)

2009-04-08 @ 00:17:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll