Beslutsångest

2009-08-28 @ 23:35:11

Jag och Alexander var som sagt i Gislaved tidigare idag. Anledningen till att vi åkte dit var att jag skulle på rusta och ev köpa en crosstrainer som dom säljer för 1195 kr. Jag såg en på ÖB för 1895 kr och testade den och den verkade helt ok, men jag ville testa den på rusta oxå eftersom den var billigare så jag och Alexander åkte dit för att ta en titt på den. Men den var slutsåld och det fanns inget visnings ex.. Rusta brukar (oftast) sälja ringliga saker billigt och nåt sånt ville jag inte ha utan jag vill ha en stabil en! Så frågan är om jag ska köpa en från rusta (de får in fler på tisdag) som man inte fått se/testa innan eller om jag ska köpa den på ÖB som jag vet verkar bra. Men 1895 kr tycker jag är lite saftigt ändå.. Så jag vette fan. Vi får se..


Denna från ÖB??






Eller denna från rusta???

Andras kommentarer
Pappa

...eller den här kanske? :-)

http://www.cykelnetto.com/shop/?artnr=6-50383&cat_id=1736

2009-08-29 @ 10:56:10
Therese

Såg en ännu värre igår.. för 28 000 kr!!

2009-08-29 @ 14:26:45
URL: http://magnussonarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll