Betyg inlämning och delprov 1

2009-08-21 @ 14:51:01

Nu har jag fått veta resultatet/betyget i delprov 1 och inlämningsuppgift 1. Inlämningsuppgiften fick jag G+ på. Det var några saker som fattades för att det skulle bli ett VG, men nu vet jag hur hon vill att man ska formulera sig. Fick ganska mycket beröm på vissa utav svaren jag skrev. Tycker det är bra att få kretik så man vet vad man kan göra bättre nästa gång!
På delprov 1 fick jag 30/36 poäng!! Riktigt bra, hade hon skrivit som en kommentar :) Så det är jag nöjd med! Denna veckan är ingen inlämning eller delprov att göra men det är det nästa vecka. Utan denna veckan är det bara närvarouppgift.
Hittils har närvarouppgifterna sett ut så här:
Vecka 1: 6/6
Vecka 2: 6/6
Vecka 3: 5/6

Så det är jag oxå nöjd med!

I denna kurs siktar jag på mer än ett G.. Jag är ganska bra på detta med religion och förväntar mig ett VG, men helst skulle jag vilja ha ett MVG men pga att jag har svårt namnminne så kommer jag inte alltid ihåg vad saker och ting kallas för så därför förväntar jag mig inget MVG men strävar efter det i alla fall.

Så nu får jag formulera/diskutera mer i nästa inlämningsuppgift och tänka på det saker som hon tyckte fattades för ett VG/MVG.

Andras kommentarer
Pappa

Du är riktigt duktig du! puss & kram

2009-08-21 @ 19:32:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll