Betygssamtalet

2009-08-05 @ 14:18:00

Idag var det som sagt dags för betygssamtalet gällande matte b kursen. Det som man ska göra under betygskursen är att redovisa inlämningsuppgiften och delar av slutprovet, för att läraren ska veta att det verkligen är jag som gjort det.
Han började fråga om vilket betyg jag hade siktat på och då sa jag ju som det var, att jag är glad bara jag får G för jag brukar ha lätt för matte men matte b kursen var riktigt svår! Sen redovisade jag inlämningsuppgiften, och den tyckte han var riktigt bra! Sen ställde han frågor om vissa uträkningar i slutprovet som jag förklarade hur jag hade räknat. Och så gick vi igenom provet vad som var rätt och fel. Sen så kom vi då till betyget.. Och då sa han att han inte höll med om att jag ville ha G. Jaha, tänkte jag.. Det blir IG.. Men så sa han att han tyckte jag skulle ha VG!!!! WHAT?!??! Så gick han igenom betygskraven för VG och tyckte jag uppfyllde dom. Så jag fick VG på matte b kursen!!! Snacka om att jag är lycklig!! Nu slipper jag den skiten och fick dessutom ett mycket bra betyg ,eftersom jag bara siktat in mig på G!!!

Andras kommentarer
Pappa

Stolt över dig gumman! Bra jobbat!!!

2009-08-05 @ 15:54:53
Anonym

Sa ju att de skulle gå bra :P

2009-08-05 @ 22:26:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll