Börjar kanske bli sjuk?

2009-08-12 @ 21:52:35

Alexander har varit förkyld i några dagar nu och har även smittat sin mamma med snuva. Men jag undrar om det inte är feber eller nåt på g oxå. Som ni vet är ju inte Alexander känd för att gosa.. Han kan inte ens sova bredvid oss i våran säng! Det har han inte gjort sedan han gick på bröstmjölk! Men i kväll så var han riktigt klängig och ville bara gosa och gick och la sig med sin pappa när han skulle sova innan han skulle jobba natt.Och där låg dom och mös och jag gick in och mös med dom med. Sen höll Alexander på att somna så jag tog upp han och gjorde han i ordning för sängen. Jag tog tempen på honom men han hade ingen feber. Sen gick jag och la mig med honom igen när Peter åkte iväg till jobbet. Där låg vi i 10 minuter och gosade och sen somnade han!! Han ligger fortfarande där inne och sover och om han inte vaknar och bökar så ska han få sova där resten av natten.



Här ligger gosprutten

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll