En riktig gose-mamma-gris-plutt!

2009-08-23 @ 22:50:40

De senaste kvällarna har Alexander varit väldigt missnöjd med att jag lagt honom i hans säng när han ska sova för natten. Men det har alltid gått över efter en kort stund och han har somnat, men idag så var han hysterisk och höll på i en halvtimme innan jag gav upp och tog upp honom. Vi gick och la oss i min säng och gosade och där somnade han! Han sover där än men jag ska flytta över han till hans säng snart eftersom Peter är hemma. Han tycker Alexander ska sova i sin egen säng för han kan inte sova ordentligt om Alexander ligger i våran säng. Så det är andra gången på kort tid i Alexanders liv som han sover i min säng! Sist var ju natten till min födelsedag och då sov han där med mig hela natten då Peter jobbade natt. Så det kanske har vänt nu? Han kanske äntligen har blivit en gose-plutt som äntligen KAN somna bredvid sin mamma?? Det har ju varit omöjligt förut då han bara tjoat och stimmat runt.

Andras kommentarer
Therese

de kan tydligen bli väldigt beroende av närhet när de är runt 1,5 år har jag läst, och märkt, theo e som ett plåster på mig sen ett par dagar tillbaka, kanske är därför alexander e sån nu me, njut :-) jag plågas haha..

2009-08-24 @ 11:09:42
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll