Fullt upp!!

2009-08-28 @ 01:44:58

Enda sen jag kom hem har jag haft fullt upp med pluggandet! Inlämningsuppgift 2 i religion ska vara inlämnad i morgon, jag ska även göra delprov 2 och närvarouppgiften i morgon. Så jag har haft en del att plugga!

Gällande besiktningen så fick jag inte en enda anmärkning! Det enda han sa var att det var en väldigt välskött bil! Det känns oerhört skönt! Detta är ju första besiktningen med den här bilen och det är ju vid besiktningen man verkligen får reda på vad det är för en bil som man har köpt, och vi har alltså köpt en väldigt bra och välvårdad bil! För det priset vi gav för bilen kunde vi aldrig få en bättre bil. Så nu har jag lämnat in en bil på besiktning för första gången (själv) och när jag stod där och såg på vad han gjorde så ser det ju nästan brutalt ut!! Speciellt när han skulle testa bromsarna och jag satt med i bilen.. Jag trodde seriöst att bilen skulle gå sönder så mycket som vi hoppade och gungade. Haha.

Nej, nu är jag dödstrött och ska gå och lägga mig..

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll