Inskrivning

2009-08-17 @ 23:31:49

Idag var det dags för inskrivning i skolan.. var där kl 13 och det höll på i ca 2 timmar. Och det var totalt onödigt!! För man fick ett häfte där det stod allt som dom informeradeom.. varför då behöva informera om det?? Jaja.. i morgon börjar allvaret! Skönt att slippa stressa på morgonen oxå.. Det brukar vara stressigt att bara fixa Alexander i ordning när han ska lämnas på dagis vid 9, men nu så ska han inte vara på dagis förrän vid 10 varje dag utom måndagar så jag har gott om tid att fixa både honom och mig i ordning.

Men det jävligaste ang morgondagen är att jag har en kurs på två lektioner i morgon.. dom har delat upp det så att en kurs har vi två lektioner i rad mellan v.34-41 och en annan kurs två lektioner i rad mellan vecka 42-51. Jag har inte fått alla böckerna jag behöver än.. Har 3 st hemma och trodde jag skulle få en bok på posten idag som jag köpt beg men den hann inte så den kommer nog i morgon.. Men till en utav dessa två kurser jag skrev om har jag boken hemma, men den andra kursen är den boken som bör komma i morgon.. Tror ni jag hade tur att den första kursen med start i morgon är den med boken som jag har hemma?? Svar: NEJ. Så i morgon kommer jag sitta i skolan hela dagen utan bok till dessa två lektionerna och skämmas!! Usch!! Shit happens!

Men de andra böckerna som jag saknar är det lugnt med.. dom ska jag inte ha förrän på torsdag och dom är framme i morgon eller senast på onsdag. Beställde dom nya för det fanns inte att få tag i beg. Och fick bekräftat i morse om att dom skickades idag.

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll