Jag är ganska dålig...

2009-08-17 @ 23:18:12

..på att lägga in bilder. När jag tagit några så orkar jag inte sätta mig ner och börja pyssa med det utan jag låter det va. Sen efter jag tagit bilder på flera andra saker och tagit tummen ur att föra över dom bilderna så upptäcker jag de första bilderna som jag skulle visat! Och inte blir det bättre av att min mobil nu börjat cpa sig när jag ska föra över bilder från mobilen till datorn så för det första så ser jag inte bilderna fastän de ska visas som miniaturer, så jag får chansa vilka bilder det är tills jag hittar rätt. Så har det alltid varit med den här mobilen och jag vet inte varför.. sen kanske jag markerar 10 bilder jag vill föra över, men nu har den börjat cp:a sig och för bara över fyra st! Sen stänger jag ner och försöker igen 3 ggr men då vill den inte föra över någon bild alls.. Nu fick jag ju med en USB adapter som man kan sätta in minneskortet i och sen in i datorn och jag testade det nyss och det var inga problem alls, och jag såg bilderna som miniatyrer! Så det måste vara nåt skumt med mobilen.. Men hur kul är det att alltid behöva plocka ur minneskortet så fort jag vill föra över bilder?? Då blir det ju ännu jobbigare än vad det var från början..

Men som tur är så är Peter bättre än mig på detta. Så vill ni se mer bilder är det bättre ni kollar hans blogg :P Han har lagt upp en bild på mig och Alexander när vi åker karusell på bredaryds marknad som vi var på i lördags.

Peters blogg

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll