Köpt ny bilbarnstol

2009-08-23 @ 22:38:58



Glömt berätta att vi köpt en ny bilbarnstol.. Den vi hade innan hade vi ju bara lånat av Peters syster, och hennes son lär behöva den snart. Så hittade jag denna här i närheten för 800 kr, vilket var väldigt billigt! Har kollat på den här modellen innan och de priserna begagnade låg på mellan 1000-1300 kr. Och den var väldigt välskött och snygg! Så vi gjorde ett bra kap!

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll