Myskväll igår

2009-08-31 @ 17:18:29



Igår kväll hade jag och Alexander en mys kväll. Lite godis och saltapinnar och en film!

Sen var det dags för sängen och det var som vanligt igen.. Han ville inte somna i sin säng utan jag fick gå och lägga oss i våran säng. Men där lyckades jag även natta mig själv! Helt slut var jag! 2 timmar senare ringer Peter och väcker oss.. kul. Så flyttade jag över Alexander till sin säng och jag tog tag i tvätten och disken..

Andras kommentarer
Lovisa

Oj, läste om dig i din presentation.. Låter inte alls kul, vet inte riktigt vad man ska säga, det är svårt att säga saker snyggt.. Och du vet ju inte ens vem jag är, men jag känner med dig även fast jag inte kan förstå hur det känns.. Men jag vill själv ha barn så fruktansvärt mycket när jag blir äldre (är 18 sen ett halvår tillbaka) så jag förstår delvis hur det måste kännas.. Skulle jag få veta att jag inte kan få barn, då vet jag inte vad jag gör..

Bra och fin och mysig blogg!

2009-09-01 @ 14:17:44
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll