Religionskunskap

2009-08-14 @ 10:30:55

Idag var det dags att lämna in första inlämningen och även göra delprov 1. Jag gjorde klart inlämningsuppgiften redan igår kväll så jag skulle slippa tänka på det idag. Så för drygt 40 minuter sen satte jag igång med provet.. Tänkte ju börja i tid för matte b kursen prover höll jag på med i 4 timmar/prov!! Slutptovet höll jag nog på med i sammanlagt 6-7 timmar. Men snacka om att detta var lätt!! Knappt 10 minuter tog det!! Och här krävdes inga svar utan man fick fyra alternativ och man skulle bocka i det rätta. Det var två-tre frågor jag var lite osäker på men är ganska säker på att nån av dom är rätt med. Annars vet jag att alla andra frågor är rätt. Får se om läraren hinner rätta det idag så jag får se resultatet.. 18 frågor var det i alla fall så godänt vet jag att det blir med säkerhet!

Innan jag började med denna kursen så läste jag ju om inlämningsuppgifterna och alla prov och tänkte att det krävs ju hur mycket jobb som helst det här, men det gör det faktiskt inte! Jag skulle tro att jag bara pluggar max 8 timmar/vecka! Jag har ju ett schema att gå efter och står det då under en dag att man ska göra minst 15 frågor i boken tex så gör jag det och sen när jag är klar tittar jag på nästa dag så står det "arbetet fortsätter från igår".. Jaha ja.. men jag är ju klar? Så då tar man det lugnt nästa dag eller jobbar lite med inlämningsuppgiften så den är klar så man kan vara ledig idag efter provet.. Vilket jag nu är :P Så denna kurs är super! Hur lätt som helst!

Andras kommentarer
Pappa

Bra jobbat gumman! Har lyckats lirka igång internet här hemma igen på egen hand, efter åskvädret igår. Telefonen är dock körd till nästa vecka, men har ju mobil...

2009-08-14 @ 19:37:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll