Sov med oss hela natten

2009-08-26 @ 09:15:13

I tre dagar i rad har jag nattat Alexander i våran säng och igår fick han ligga kvar hela natten. Vi skulle ändå upp tidigt idag så det var bättre han fick vakna med oss än att man ska väcka honom sen. Körde in Peter till jobbet och Alexander till dagis vid 8 och innan dess slängde jag in en maskin tvätt. Efter att ha lämnat av dom båda så åkte jag och handlade.. Nu har jag ganska nyligen kommit hem, slängt in en tvätt till, varit ute med hundarna och gett dom mat och nu så ska jag ut och städa ur bilen. Jag ska nämligen in och besikta den i morgon. Hoppas det inte är några fel!! Får se om jag hinner dammsuga hemma innan jag åker oxå..

Andras kommentarer
mammsen

Lycka till med besiktningen.

2009-08-27 @ 07:51:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll