Stress, stress, stress

2009-08-19 @ 14:42:15

Igår hade jag och Camilla skräckis kväll.. Lika trevligt som vanligt. Hann knappt plugga någonting igår och tänkte då ta igen det idag då jag slutade 12.15 idag, men vi fick sluta tidigare.. och sen så skulle jag vänta på grannen som slutade 12:30 så jag hade en timme att hitta på nåt så jag åkte och åt lite mat och kollade på värnamo marknad. Köpte ett par snygga solglasögon för 60 kr.. Sen hämtade jag grannen och vi körde till erikshjälpen och kollade.. jag skulle kolla efter en kontorsstol men det fanns det inga men jag hittade ett litet bord och två stolar till Alexanders rum för 80 kr! Fast det var visserligen ritat på men det är bara att måla över..

Sen så har det hänt en sak.. jag har i några veckors tid haft ont i operationssåret där byxorna/trosorna skavt emot.. och i morse när jag vaknade hade jag riktigt ont och det läckte även var! Så jag ringde till vårdcentralen men dom hänvisade till kvinnokliniken.. så jag ringde dit och ska nu strax åka dit för att kolla upp det. Sen ska vi hämta Alexander och bege oss till bredaryd på kalas så även denna dagen blir fullspäckad.

Skriver mer sen om filmen vi såg igår.. Nu måste jag skynda på..

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll