...Bara Therese är vaken

2009-12-07 @ 02:35:18

Peter väckte mig för en halvtimme sen. Alexander hade spytt ner hela sig och sängen igen. Denna gången var det blåbärssoppa och lite mat han spydde upp så det är ju ett under om det går bort i tvätten. Gick ner och slängde i det i maskinen nu för i morgon är det upptaget i tvättstugan och tills det hade varit ledigt i tvättstugan hade det definitivt inte gått bort. Han spydde ner allt förutom täcket och snutten. Madrassen hade det till och med kommit igenom lite på, men den kunde jag inte tvätta nu så det får vara. Det var inte så mycket ändå. Stackars min bebis. Trodde han var frisk med tanke på att han inte spytt mer sen i lördags morse och har varit lika pigg och aktiv som innan, men icke. Blir så klart inge dagis idag utan han får vara hemma.

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll