Fullt upp

2009-12-04 @ 00:46:59

Den här veckan är värre än värst.. Låg efter i psykologin pga sjukdom tidigare så jag har kämpat med det i flera dagar.. Igår var jag äntligen klar och hade "bara" 14 sidor att renskriva på datorn. Suck.. Klockan var dessutom rätt mycket när jag var klar med uppgifterna och skulle börja renskriva men efter att jag gjort 7 sidor och klockan snart blivit 2 så gick ögonen i kors på mig. Då bestämde jag mig för att gå och lägga mig och fortsätta idag. Jag hade ju ändå sagt att jag skulle lämna in den på onsdag eller torsdagen så jag hade inte nån jättepanik egentligen utan jag ville bara få det gjort så jag kunde lägga min energi på pluggandet till provet. För i morgon har jag två stora avgörande prov. Slutprov i Projekt och företagande, den kursen jag verkligen hatar och inte alls ansträngt mig i. Jag måste få G på det för att få G i betyg.. Och det är inte så lite att plugga på heller. Tror det var 37 kapitel och runt 200 sidor. Giv mig styrka! Så håll tummarna för att jag klarar provet i morgon!

Sen har jag även prov i Praktisk marknadsföring A påhela boken där med föruto två kapitel. Fast det är ganska lätt, eller mycket lätt jämfört med den andra skit kursen.

Sen är ju helgen räddad med.. 4 inlämningsuppgifter till nästa vecka varav två stora, prov på tisdag som jag även där har ganska mycket press på mig för får jag MVG i det provet får jag MVG i den kursen sa hon idag. Jag hade tydligen bara bra resultat i den kursen förutom senaste provet där jag "bara" fick VG+. Sen är det sista inlämningen i psykologin som jag åste påbörja och plugga på hela den boken som jag har prov i om två veckor. Och det är ganska mycket som måste in innan dess..

Nu ska jag plugga en liten stund till sen ska jag dejta kudden! Har pluggat non-stop sen 18 tiden (med några få korta benstreckare så jag inte somnade som jag har en tendens till att göra ibland :P ) så jag är rätt nöjd ändå!

Andras kommentarer
Camilla

Du är duktig du!

2009-12-04 @ 07:07:23
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Camilla

Hehe mjo jag har sett det.. Ni är inte sugna på den ;P

2009-12-05 @ 08:27:03
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll