Provet idag

2009-12-16 @ 21:57:10

...gick bra!! Väldigt bra! Det var bara en fråga som jag var osäker på. Det andra var jag 100% säker på! Men sen var det några frågor då man sklle tolka ord och skriva två olika tolkningar alltså vad det ordet kan betyda för två olika människor. Så där finns egentligen inga rätt och fel. Men vi får se hur det går. Provresltat samt betyg får jag veta i morgon! Vi är lediga i morgon då vi gick igenom allt vi hade kvar i tisdags så vi sklle slippa komma till skolan imorgon. Det var ju inte mycket kvar. Vi slutade egentligen kl 16 men vi var klara vid 15 tiden ändå. Men jag kanske ska till skolan ändå för att sitta vid datorn då jag fortfarande inte fått office programmen som jag behöver till distans krsen som började i måndags! Man blir ju så less! Ska jag till skolan så ska jag ha betygssamtal med läraren om prov och betyg för kommunikationskursen annars får vi det på mejlen då hon inte är där på fredag.

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll