Slutbetygen klara

2009-12-20 @ 15:15:54

Försäljning och service: MVG
Småföretagande A: MVG
Praktisk marknadsföring A: MVG
Personlig försäljning: MVG
Projekt och företagande: VG
Kommunikation: MVG

På kommunikationsprovet i onsdags fick jag 60/60 rätt!! Det ni :P

Dock gick psykologiprovet i fredags åt helvetet. Det var inte alls ett sånt prov jag hade förväntat mig som några berättade om i klassen som haft psykologi där man skulle analysera olika berättelser hon skrivit på minst en sida. Hon har väl ändrat provet nu.. Det var bara fakta frågor.. Svarade så gott jag kunde men det är nog inte tillräckligt. Hoppas på omprov nästa år. Resultatet på provet skulle jag få under nästa vecka iaf men jag vet att det inte är bra. Får jag G så har jag tur.

Andras kommentarer
Camilla

Jävla plugghäst!! :-D

Grattis till riktigt bra betyg!

2009-12-20 @ 21:07:53
URL: http://camilla2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll