Till min förvånan..

2009-12-10 @ 19:02:43

Fick reda på resultatet på de två proven jag gjorde i fredags.

Det jag var mest nervös över var projekt och företagande provet som var ganska avgörande för mitt betyg. Men jag tyckte att det gick bra och jag svarade på allt. Så jag ände ju på mig att jag iaf skulle bli godkänd. Mer förväntade jag mig inte och har inte sattsat på mer än G i den kursen. Men jag fick till min förvånan VG på det provet!! Haha! :P

Sen fick jag VG+ på praktisk marknadsförings provet.

Har ingen aning om vad slutbetyget kommer bli i dessa två kurser, men förväntar mig inte mer än ett G i projekt och företagande kursen. I praktisk marknadsföring ligger jag och väger mellan VG och MVG så jag vet inte alls vad hon tänkt sig eller hur hon tänker. Vi har haft ganska mycket inlämningar i den kursen som jag fått G+ på allihopa (Man kan bara få G-, G eller G+ på de mindre inlämningarna). Så vi får se vad hon säger om en vecka då vi ska ha enskilda samtal.

I morgon väntar ett ganska avgörande prov oxå. Får jag MVG på provet, får jag MVG i kursen har hon sagt. Där ligger jag oxå mellan VG och MVG men ligger mer åt MVG hållet så gör jag ett bra prov så blir det MVG.

Onsdag är dagen jag bävar för.. Då har jag först prov i kommunikation där jag måste göra bra ifrån mig även där. Har MVG i allt i den kursen hittills och vill inte sumpa det betyget. Sen ska vi ut och äta med klassen och direkt efter det ska jag ha prov i psykologi a. Det är ett väldigt svårt prov har jag fått höra. Det är några i klassen som gjort det provet och det är inga vanliga provfrågor som "Vad betyder detta?" "Beskriv vad detta är.." osv utan här skriver hon nåt som man ska analysera och skriva MINST en A4 sida och visa vad man tror och har lärt sig.

Mycket press nu, ja

Andras kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll