Alexander 1 år!!

2009-02-19 @ 08:49:32

För exakt ett år sen låg jag inne på förlossningen där dom gjorde en rutinkoll.. jag låg säkert där med ctg:n vid den här tiden, för att sen få reda på att jag var öppen 3 cm och inte kommer åka hem utan min bebis. Snacka om att vi var chockade :) Kanske ska lägga in förossningsberättelsen här? Tror inte jag gjort det.. Vad tycker ni? Skulle det vara intressant att läsa?

Här är lite bilder som Peter tog nyss när Alexander fick sina paket. Alexander vart alldeles chockad när vi kom in och sjöng för honom. :)





Alexander älskar saker på snöre så han älskade snigeln direkt :)


Andras kommentarer
~Mezzie~

Halkade in här genom en anna blogg, men såklart får man slänga in ett STORT Grattis till 1 åringen =)

Har själv en liten som blev ett härom veckan =)



Hoppas han får en jätte fin dag med massa paket!

2009-02-19 @ 10:50:52
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/
Camilla

Säger väll grattis en gång till till 1 åringen. Tycker du ska lägga in förlossningsberättelsen. Iofs har jag redan läst den men läser den gärna igen ;)

2009-02-19 @ 15:37:46
URL: http://camilla2008.blogg.se/
Anonym

Grattis till Alexander på sin 1 årsdag.....hipp hipp hurra för dig idag!!!!

2009-02-19 @ 18:06:34
Pappa

Grattis Alexander på 1-års dagen! Hipp hipp hurra!!!



önskar: Morfar, mormor & moster

PS. Vi ses i morgon :-D

2009-02-19 @ 22:18:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Blogg kanske?:

Din kommentar:

Trackback

Läs om livet som Therese. En snart 21 årig mamma till Alexander 1½ år som nyligen fått diagnosen "ofrivilligt barnlös". Det betyder att jag inte kan få fler barn på egen hand pga att dom opererade bort båda äggledarna som var kraftigt inflammerade. Varje dag är en ständig påminnelse om detta, men jag kämpar mig vidare och kommer kämpa för min rätt då det var vården som felade så det gick så här långt. Här skrivs det dagligen om allt mellan himmel och jord om våran familj. Glöm inte att lämna en kommentar :)






Bloggkoll